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Patch 1.22 Saindo!

Enviado: Qui Jul 03, 2008 11:28 am
por Riroxi
A Blizzard Anunciou o Patch 1.22

Ainda só disponível para Download através da bnet (in-game)
Warcraft III v1.22 Patch Notes


FEATURES

- There is now a replay auto-save feature in the options menu. Replays are automatically saved to the "replay" folder.
- The game is now automatically saved in the event of a potential disconnect. These saved games are placed in the "save" folder.
- Player color selection can now be limited by the number of players in the game using an option in the "Advanced Options" screen during game
creation.
- Added an option to always show unit and building health bars.
- You can now enable and disable the display of minimap signals from players and other observers using chat commands:
/showminimapsignals and /hideminimapsignals.
- Added a new in-game cheat "maxfps" to limit the maximum frame rate to the given number. Example: "maxfps 30" will set the maximum frame rate to 30 FPS.

BALANCE CHANGES

HUMAN
- Scout Tower repair rate changed from 12 to 20.
- Knight damage increased: Attack cooldown changed from 1.50 to 1.40 and base damage increased from 25 to 28 (Average damage is 34).

UNDEAD
- Increased Ziggurat base armor from 1 to 5.
- Reduced the build time of the Necropolis from 120 to 100.

NIGHT ELF
- Reduce the Orb of venom poison duration from 10 seconds to 8 seconds.
- Increase the experience gain from Dryads from Level 2 (40xp) to Level 3 (60 xp).

FIXES

- The cooldown on unlimited usable items (example: the staff of preservation) now persists after the item is dropped or traded.
- A cooldown exploit with potions has been fixed.
- When you unburrow a Crypt Fiend, its auto-cast will no longer be toggled off.
- An exploit bug in which items could lose their cooldowns when transferred between heroes has been fixed.
- Fixed DotA-specific sound effects on Intel Macs.
- Fixed sound falloff on Intel Macs. Distant sounds should now still be
audible.

MAPS

- New maps from contest winners:
- (2)MeltingValley
- (2)RoadToStratholme
- (4)CentaurGrove
- (4)TidewaterGlades
O que mais me chamou a atenção é a possibilidade de salvar replays automaticamente. Uma mão para nós, prós :lol:

Quando sair a versão "downloadável" eu posto aqui.

Flws!

Re: Patch 1.22 Saindo!

Enviado: Qui Jul 03, 2008 7:28 pm
por Giglio Away
Riroxi escreveu:O que mais me chamou a atenção é a possibilidade de salvar replays automaticamente. Uma mão para nós, prós :lol:
não te inclui nessa que tu não eh pro porr* nenhuma... tu não joga agressivo, só reclama e fica me dando kick no ts quando eu acabo contigo.....
e não vem da essa de patch novo que eu arrecem arrumei o meu pc para conseguir rodar o war3 sem dar erro....
e se sair patch novo vou ficar ate agosto sem jogar... data do meu pc novo foi para agosto.... maldito ipva e seguro do carro >< cortaram meu pc novo... morte a eles!!!!

Re: Patch 1.22 Saindo!

Enviado: Sex Jul 04, 2008 5:57 pm
por -=KM=-zero
hmmm agora vai poder mostrar as barras de life automático :wink:

PS. LOL knight vi ficar mais over powered do que já era :lol: :lol: :lol:

Re: Patch 1.22 Saindo!

Enviado: Seg Jul 07, 2008 1:16 pm
por Lobo_Fenris
"Quando sair a versão "downloadável" eu posto aqui."
LOL o jogo custa 30,00 mirréis original com expanção e o caboco ainda usa versão pirata, vo ti fala viu hehehe.

Re: Patch 1.22 Saindo!

Enviado: Seg Jul 07, 2008 1:22 pm
por Anberlin
Lobo_Fenris escreveu:
"Quando sair a versão "downloadável" eu posto aqui."
LOL o jogo custa 30,00 mirréis original com expanção e o caboco ainda usa versão pirata, vo ti fala viu hehehe.
pra que pagar 30,00 mirréis se tenho pirata 100% igual ao original ? :twisted:

Re: Patch 1.22 Saindo!

Enviado: Seg Jul 07, 2008 2:03 pm
por PW3256
me interessaria os replays serem um arquivo que pudesse ser visualizado com uma linha do tempo, porque ficar vendo o replay td e quando xega na hora q tu keria passa e n tem como volta

Re: Patch 1.22 Saindo!

Enviado: Seg Jul 07, 2008 9:16 pm
por shillien
PW3256 escreveu:me interessaria os replays serem um arquivo que pudesse ser visualizado com uma linha do tempo, porque ficar vendo o replay td e quando xega na hora q tu keria passa e n tem como volta
Existem uns programar para melhor visualização de replays.