DDO (Dungeons & Dragons Online)

Discussões gerais sobre outros jogos
Biga
Macaco da índia dos ovos amarelos

DDO (Dungeons & Dragons Online)

Mensagem por Biga »

este jogo parece ser incrível, o jogo + completo de rpg que tem. deêm uma olhada http://www.ddo.com

quem já jogou D&D ou conhece irá babar e irá morrer de vontade de jogar 8)

para quem não sabe D&D é o melhor rpg de mesa que existe e agora virouu jogo online *_*

por mim eu ia hoje mesmo jogar essa porra :P
Melkor_BR
Macaco Tatu Arara
Macaco Tatu Arara
Main Char: Melkinha
Contato:

Mensagem por Melkor_BR »

Será que vai rolar um beta pra galera poder fazer um "Test drive"?
Imagem
Biga

Mensagem por Biga »

não sei se já rolou ou vai rolar, mas acho que alguem pode dar uma pesquisada, alguem que entenda + dessas coisas porque eu quase nunca consigo fazer um jogo rodar aqui ^^
Biga

Mensagem por Biga »

"The DUNGEONS & DRAGONS ONLINE™: Stormreach™ team would like to thank the Beta community for all of their assistance and feedback in guiding our game development, finding and fixing bugs and for helping us run a great Beta program. As we wrap up the Beta and get ready for retail release, we wanted to let you know our plans.

We will be ending the Beta Program on February 10, 2006 for non-preorder customers. On this date, we will be closing the Orien and Kundarak servers.

After February 10, Beta will continue for preorder customers on a new server called Vadalis, which is opening after the February 2 downtime. In order to take advantage of the full preview period, new 10-day preorder Beta accounts should start their characters on this server.

In order to play in the Beta after February 10, you must have preordered the game, registered your 10-day Beta key, set up your account on Vadalis, and still have time remaining on that Beta account.

If you are currently participating in the Beta and have not preordered, now is the time! Not only does preordering get you into the remainder of Beta, it also gets you in the game early at launch and a +1 Armor Class amulet! Preorder your copy and start playing on Vadalis!

* 10-day Beta pass entitles holder to free admission into the preorder Beta program for up to 10 days, subject to continuation of the program (scheduled to close February 19, 2006) and network and server availability."

alguém pode me ajudar com isto? tipo, pelo que eu li, eu acho que preciso compra o jogo para poder jogar no Beta, é isto?

se alguém estiver disponível a ajudar em, como que fais para jogar no beta eu agradeceria, quero muito jogar este jogo, dai se alguém descobrir como fais para jogar no beta de DDO por favor poste aqui :)
Responder